tvåtusenelva.nollett.elva.


Idag efter jobbet ( slutade kl 12 ) gööör skönt.
Så följde lillebror med mej till Willys och storhandla. Han bar alla mina kassar, förutom den som jag bar.
Han är en gentleman den där killen. Ett riktigt KAP , "små" tjejer.
Sen åkte vi ner på stan för att hitta lite kläder till han. Och GUUUUD vad han fyndade.
3 t-shirtar , 2 kallingar, 1 par jeans och en munktröja för ca 1000:-
Jag gick och drog i många fina BILLIGA plagg. ( Jag som trodde att jag inte gillade reor ??? )
Man kan väl ändra sig. Men när jag tittade i plånboken häromdan så var det ett skapligt stort hål i den.
Så jag fick bara gå och titta, känna och önska :)
Efter en runda på öster, gick vi såklart till Systembolaget så han fick köpa sin första flaska sprit:)
Vilken lycka.

Och nu sitter jag här. alldeles ENSAM!!
Har moffsat i mej kåldolmar och mamma har varit här hos mej och rensat min garderob.
så skönt, för jag har ingen plats för allt. Antingen har jag för mycket grejjer eller så är det för litet här?

Ska snart åka hem till min saknade Linnéa. Haha vi sågs senast i morse ;)


För er nyfikna så kommer lite bilder sen på lyan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0