stina flyttar hemifrån

Japp, så är det.
För en vecka sen flyttade jag in i en liten lgh på 32 kvm.
Men eftersom jag har varit så himla sjuk, så har jag inte bott där borta ännu och inte orkat fixa så mycket med lägenheten heller.
Utan jag har fått bo hemma hos Linnéa så hon har kunnat ta hand om mej, lagat mat åt mej,
sett till så att jag fått mat och dryck i mej, hon har tvättat, städat och pysslat om mej.
Linnéa har varit en sån himla snäll och duktig tjej som orkat ta hand om gnälliga mej :)
Jag kunde inte haft det bättre.
Men nu är febern borta och jag får bara stå ut med jobbig hosta och förkylning.
Jag är glad bara febern är borta, för det är den som är jobbig för då orkar man ingenting.
Känner fortfarande att jag inte har någon kraft i kroppen. Men den kommer nog tillbaka så småningom.


Åter till flytten och nya lägenheten.
NEJ. Jag och Linnéa har inte gjort slut. Utan vi ska bara bli särbos :)
Ingen utav oss har ju aldrig haft en egen lägenhet. Så detta blir nog bra.
Jag ska väl också lära mej att kunna vara själv någon gång :)


Och framför mej ligger en lista här med alla mina måsten.
Så jag får väl sätta igång nu, så jag hinner med allt idag.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas man får titta in i lyan någongång när jag är hemma :D

2011-01-10 @ 22:45:23
URL: http://haud.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0