jag vill inte vara sjuuuuk

Jag har inte glömt bort bloggen.
Utan jag har bara inte haft tid att sätta mej och skriva några rader.
Och nu är jag sjuker oxå, så då orkar jag inte sitta uppe för länge.
Har åkt på den där skiten som både mamma och Leo har haft. Feber, hosta, ont i kroppen och snorig.
Ja, den årliga influensan. hua hua.
Jag som tog ledigt måndag och tisdag. Onsdag och idag har jag ledigt på schemat.
Och så ska man gå och bli sjuk?!
Det är så typiskt.
Jag tror jag får stanna hemma från jobbet imorron.
Vill lixom inte vara sjuk. En förlorar ju för mycket pengar oxå.
Men så får jag nog inte tänka nu, utan tänka på att bli frisk ist.

Men jag ville bara att ni skulle veta att jag lever :)

Jag är tillbaka när jag mår lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0