före bilder på palatset


välkommen in



Detta är ifrån vardagsrummet. Hallen då va.
Här ska jag ha en matta. Sen någon slags hylla/byrå med lådor i.
Där jag kan ha mössor, sjalar, vantar.... Gizmos alla outfits ;)



Toaletten.
Ganska fräsch faktiskt. Det enda dom måste fixa är duschslangen.





Taaaddaaa. Vardagsrums/sovrum.
Och den där bruna lilla "kudden " är Gizmos nya säng + hans fräscha lekkompisar
Fåtöljen är inte det finaste. Men den får jag ha så länge.



Här ser det inte bra ut.
Inga gardiner, inga persienner, Inga blommor Och två riktigt heta fåtöljer !!!
Så här är det va.
När vi skulle ut till mammas förråd där jag har ställt min soffa.
Så kom vi inte fram pga all snö och dom plogar tydligen inte där ute.
Jag var jätte besviken.
Men då erbjöd Linnéas snälla pappa mig att få låna dom här fåtöljerna så jag har något att sitta i.
Mycket snällt av han.
Så jag får ha dom så länge. Tills snön smällter ;)
Soffbordet, som jag fick av min snälla mamma, var för stort.
Så hon ska köpa ett mindre nu när hon åker till fastlandet, så ska Linnéa ta det här.



Här står min säng och ni kanske undrar varför jag har ringat in något som inte syns så bra??!
Jo, det ska jag tala om för er.
Det är sådana fula märken som STÖR mej väldigt mycket.
Jag förstår inte om det är någon lönndörr där till höger. SKIT FULT är det ialla fall.



Här har vi det "stora" köket :)
Jag som är så van vid ett stort kök med många skåp.

Men köket är helt okej.
Fräsch kyl, frys och spis.






Och detta stör mej extremt. En RÖD VÄGG !!?? Vem målar en röd fondvägg??
Och vem tillåter att lämna lägenheten full med märken/skruvar??



Jag var på Gotlandshem och klagade på detta.
Och imorron är det slutbesiktning så då ska jag begära att dom tapetserar hela v-rummet/sovrummet.
För det måste dom ju bara göra.
Det är mina krav.
Men annars förutom dom här skönhetsfelen så är det en mysig och trivsam lägenhet.
När allt är färdigt så kommer jag nog stormtrivas.

Efter bilder kommer. Jag lovar :)


Jag var hemma hos Linnéa förut ju.
( konstigt det känns att säga "hemma hos Linnéa) Hmm.

Men i alla fall. Och jag var så jävla sugen på vin.
Och hon hade ju såklart köpt hem en box :p

Och då fråga jag om jag fick med mej lite vin hem så jag ialla fall kunde få ett glas innan läggdax.
Men hon hittade ingen pet flaska.
Så jag fick vinet i Liams gamla nappflaska :)





Jag måste visa er min snygga outfit.
Jag älskar att ha framförallt sköna kläder på mej.
Men när jag går hemma så här så bryr jag mej inte om det matchar eller inte.
Varför ska man göra det??
Ingen som ser en ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0