skogen utan något guld :(




Jag trodde jag var i kantarellernas skog, men det enda jag kom hem med var två ynka trattisar. Besviken.
Nästa gång följer min kantarell sökare med. Marie.
Förra året var vi på samma ställe och kom hem med en korg full med kantareller.



Gizmo var ingen vidare bra trattishund. Värdelös, han låg mest och solade.


Efter skogen svängde jag in hos Linnéas mormor och Sonny och träffade deras nya familjemedlem :)



Hellloooo :)



Det här är Landsköldpaddan Panko  / panku... Ja nått sånt :)
Haha roliga gamlingar de där, går och köper sig en sköldpadda :)?? Ja, det är ju i alla fall lite sällskap :)


Och nu är jag hemkommen efter en runda i elljusspåret. Trots håll och urdålig konditon så tog jag mej runt.
Min envishet kom fram och jag orkade springa 2 kilometer utan att tuppa av. haha.
Men jag känner ju att mina benmuskler fortfarande finns kvar där. Det är konditionen jag ska få tillbaka nu.
Jobba jobba joooobba.




Kommentarer
Postat av: LindaViberg \ .se

SV: Ah men visst vore det mysigt ja! Förstår inte varför inte vi svenskar inte gör något sånt här. Oh. Jag vill verkligen det. Så för min del blir det nog ett sånt här party!! :) wihuu

2010-09-07 @ 09:39:37
URL: http://www.lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0