otur är orättvis

hu vad jag är ledsen och förbannad, på mej själv.
I Lördags var vi på partajj, ett roligt partajj :)
Och då tog jag en massa kort. Sen igår låg vi hela dagen för vi var så jäkla bakissjuka.
Då tog jag fram min kamera och skulle titta på lördagens bilder.
Sen slog jag av den och efter ett tag skulle Linnéa kika på bilderna. Och DÅ gick inte den här zoomen in, utan fastnade och fast man stänger av den som kameran säger att man ska göra så åker inte zoomen in.
Jag har lixom kort ifrån Grekland som jag inte ännu lagt in på datorn :( Visst, minneskortet är ju inte förstört.
Men ändå. Jag blir ju så less på mej själv.
Nu hittar jag inte försäkrings pappret på den. Men Linnéa skulle leta i sin pärm om den satte där i. Jag hoppas.
Jag har ingen lust att köpa en ny kamera , IGEN.


Idag var min första arbetsdag efter två veckors semester. Jobbade med bästa Gunilla så det gick galant.
Har vart väldigt effektiv idag känner jag, slutade halv två, hem till jycken.
Sen till Willys och storhandlade, sen har jag ringt runt som en dåre efter en person, betalat mina räkningar
Och nu lagar jag mat. Hade tänkt åka ner på stan men orken finns inte och vädret är för tråkigt att gå ut i.

Behöver MYCKET nytt nu.

ny telefon
ny dator
skor/stövlar/boots
träningskor
träningskläder
jackor ( en regntålig och en fin jacka )
jeans
koftor

får inhandla några av de viktigaste nu i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0