IDA


Jag vill vara hos dej nu och finnas där för dej.
Men känner att jag inte kan göra nått för dej eftersom det finns ett helt hav emellan oss.
Jag känner mej så otillräcklig. Och det är frustrerande.
Jag önskar du var mycket närmre mej, syster.

Det är eran 1 års dag. En dag som är speciell för dej. Men den blev inte som du tänkt det.
Jag är arg ( absolut inte på dej ) jag är ledsen för din skull.

Jag är Så STOLT över dej att du fixar allt så bra trots allt som händer runt omkring. Du är så stark och så duktig.

Jag är ledsen, orolig för dej och jag hatar när du är ledsen och när du mår dåligt.
Jag vill alltid ditt bästa.


Jag älskar dig min syster.
och kommer alltid älska dej och bry mej om dej











 

 

 

IDA GUSTAFSSON


Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Riktigt fint skrivet Stina. Är alltid jobbigt då man inte kan vara nära och trösta den man älskar om den inte mår bra. :)

2010-09-10 @ 21:17:05
Postat av: Anne-Lie

Riktigt fint skrivet Stina. Är alltid jobbigt då man inte kan vara nära och trösta den man älskar om den inte mår bra. :)

2010-09-10 @ 21:17:39
Postat av: stina

Tack Anne-lie :) man vill ju så gärna skydda alla man älskar men det är inte så himla lätt. Jag älskar ida och vill alltid hennes bästa. Jag vill inte vara så lång bort ifrån henne :(

2010-09-10 @ 21:42:03
Postat av: Ida

Älska dig stina. Så underbart fint du har skrivit. Ja vill vara nära dig! Saknar Dig så oerhört mycket!! Pusss

2010-09-11 @ 14:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0