I love Nisse

I dag har jag besiktat min bil Nisse som jag är så stolt över.
Han gick igenom besiktningen med bara en anmärkning :)
Ja ja, jag måste köpa nya regskyltar vilket jag tycker inte är någon big deal. Dom kostar 60:- styck.
Och jag behöver inte ombesikta den utan bara byta ut skyltarna.
Så jag är mycket glad idag :)

Jag och Gizmo ska snart ta en promenad till Gutavallen.
Linnéas lillebror Robert ska springa 60 m och kasta kula och hans föräldrar kan inte komma och titta på han så då ställer ju jag upp, såklart :)


Förresten så är jag lite ledsen idag, bara lite.
Jag skulle ju köpa de där bootsen när jag kom hem ifrån grekland så jag gick in på den sidan skonamig.se
för att beställa ett par i storlek 38. Men dom var slut :(
Så nu är jag på jakt efter ett par andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0