här är jag :)

hallå hallå halllåååå där.

I helgen har jag varit dator fri, nästan. Inge bloggläsanden eller så utan bara kollat min fejjan och inget mer.
I Lördags efter jobbet åkte jag ut till Boge, där de jobbades för fullt med deras flygel.
Jag tog på mej arbetskläder och hjälpte till en liten stund.
Sen åt vi god mat och hade det trevligt.
Igår jobbade jag kväll och missade Lenas kalas:( Men men.. Man kan inte alltid vara med.
Men jag hann med att städa och tvätta Nisse pisse så nu skiner han som aldrig förr ;)

Så det har vart en lugn arbetshelg. Det var längesen vi var ute i Boge så det var skönt att vara där ute.
Jag älskar lugnet,naturen, maten, sällskapet LENA OCH KURRE , och deras dusch. haha.
Man får så fint och mjukt hår när man duschar där ute:) Det är verkligen skillnad på vattnet.


Nu är det en ny vecka med jobb nästan varje dag.
Men det gör inget för jag är ledig sen i två veckor :D
Jag är lycklig








GRATTIS Lena , världens bästa Lena på din födelsedag. Skål :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0