handledare

japp, nu är jag en handledare.
Sista utbildningsdagen idag och den var lika bra som igår.
Jag tycker det har vart kanon kul.
Alla som var på kursen var jätte trevliga och dom i min grupp var väldigt gulliga.

Så jag har tackat min chef för att jag fick gå den utbildningen.
Nu väntar bara den största utmaningen att ta hand om elever. Men det ska nog gå bra :)


Men innan dess ska jag ha två veckors semester.
de ni, och jag ska inte bara vara hemma och inte göra ett skit utan på onsdag sitter vi på ett plan till Grekland. Faaan så härligt det ska bli.
Sällskapet är bäst och vi kommer verkligen hare bäst oxå.
Jag längtar såååå.


Ikväll så har vi smockat i oss mc donalds mat och just nu dricker vi vin och äter popcorn.
Väntar på Att Idol ska börja.

Älskar lediga fredagar och helger.

Men nu ska jag nog sluta å blogga. Känner att jag inte har nån koll på stavning och så.
Bäst att lägga av i tid :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0