en bra dag


spring-stina har springt en runda på P18. Är mycket svettig, vilket är skönt.
Men idag var det lite extra tungt att springa.
Fick ont över allt, i magen,i axeln och sen kändes det som att jag skulle kvävas.
Men jag lever och mår bra, tack ;)

Idag har jag ju vart på den där handledarutbildningen.
Handledarkrs skrev jag igår.. Ja ja sak samma. ( för mej )
Och jag måste väl ta tillbaka lite om vad jag tyckt om att gå denna utbildning.
Utbildningen idag var jätte rolig.
Lekfull och lättsam. Vi delades in i olika grupper och började med att göra en målning :)
Vi skulle först disskutera om vad vi hade gemensamt och sen vad som var unikt för just en själv.
Vår tavla blev finast. Det var kul faktiskt.
Jag tror att jag kommer bli en jätte bra handledare.
Och när folk säger det till mej så är det ju klart att jag tror lite mer på mej själv.

I morgon fortsätter kursen och sen så, kan jag väl kalla mej för handledare.

Om man ska ta och börja med maten om en stund då.
Det blir raggmunk till Stina och Pannkakor till Linnéa :)
Men får nog ta ma en dusch innan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0