är föööörbannad


Detta har jag hört och det är sanning. Jag vill inte tro på det men det är tyvärr sant.
För nån månad sen fick jag reda på att en liten 2-3 årig pojke blir "nerdrogad" innan sängdax för att föräldrarna tycker att han är så jobbig och att han behöver lugnas ner.
Har ni hört nått värre?
Den här pojken är som vilket barn som helst. Han är inte ett dugg "dampigare" än nått annat barn.
Men får ofta höra ofta att han är jobbig och så vidare...... De trycker ner han.
FAN jag blir så jävla förbannad.
Hur kan man trycka in en "massa piller" i ens barns mun för att man inte själv har något tålamod?
Det tar väl sin lilla tid innan barnet varvar ner och blir lugn. Man måste väl ha lite tålamod. Eller?
Och vem gör dom det för? De själva eller för barnet??
Jo det är för att föräldrarna ska få lugn och ro och sen om ens egna barn är helt groggy det bryr man sig inte om.
Dom här föräldrarna borde absolut inte skaffat barn, dom borde anmälas. För så här får det inte gå till.
Och så tänker jag på de här läkarna som skriver ut medicinen. Vad har dom innanför pannbenet egentligen??
Har man då tänkt på att man faktiskt kan bli beroende ???


HEMSKT!!!

Jag blir så arg och frustrerad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0