torsdagen den 28:e oktober

pigg som en nötkärna nu.
Igår när jag kom hem från jobbet frös jag ända in i benmärgen och var så vansinnigt trött,
så jag la mej en stund på soffan.
Sen duscha jag i kokhett vatten, frös, gick i regnet till mamma, åt mat, svettades i hennes lägenhet.
Hem och la mej i soffan. I säng tidigt.
I morse var jag SEG. Men blev pigg under dan. Jag som var så rädd för att bli sjuk, eftersom jag var hängig igår.
Men jag hade fel. JAG ÄR PIGGELIN

Vet ni vad jag har gjort två dagar på raken?
På parkeringen på jobbet står det stora stenar. Den ena stenen har jag kört in i två gånger !! :)
Igår så skrapade jag bara i mot den men idag blev det en riktig smäll. haha.
Jag ska inte köra bil när jag är trött.

Anteckna ni ;)??

Nu ska jag tvätta,sen bort till Mathilda och till sist men absolut inte det tråkigaste. SHOPPA:)
För er som inte vet , så är strövet öppet till 21.00 ikväll.
Så stanna hemma, tycker inte om när det är för mycket folk på stan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0