sjuk tjej

Ja, jag är inte alls pigg idag.
Det började med trötthet igår, sen i natt vaknade jag av halsont och idag har jag varit matt och trött och haft ont i halsen.
Men har ändå jobbat och vart på utbildning. Här kämpar man enda in i det sista.
Jag känner ju att jag verkligen inte vill vara sjuk nu:( Jag är ledig i helgen så då vill jag må bra.
Men hoppas på att jag mår bättre i morgon.

Gizmo fyller 2 år idag. Hipp Hipp hurra för Gizzen idag :)
Vi har haft ett litet kalas för han.
Anna och Linnéas mamma har vart här och Gizmo har fått leverpastej och pungchips till middag. Mums sa han.
Och av Linnéas mamma & Kurre så fick han två koppel :) Och imorron ska han få mer paket. Bortskämd hund.
Av Mej och Linnéa fick han en kattboll ( för han ska inte ha mer leksaker så då fick han bara en liten boll )
Sen en fin matskål och massa pungchips.














Nu gäller soffan resten av kvällen. Jag vill Bli FRISK.
Har sett på Halv åtta hos mej och blev lite besviken på snåljåparna som gav killarna bara en sexa.
Killarna skulle ju ha vunnit.

Men man kan inte alltid vinna.

Nää, go natt och hejdå
Puss från en sjuk tjej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0