no no för iphone





Jag har komit fram till att jag "slarvigaste i världen " inte kommer kunna ha en Iphone.
Om jag inte skulle slarva bort den så skulle jag tappa den i golvet tiotusen gånger om dagen.
Så varför köpa en dyr tele om man ändå måste köpa en ny för att man tagit sönder den första??
Onödigt. Men jag har velat haft en länge, fast min klokhet kom fram och sa åt mej att inte köpa en.
Så det får bli en billigare variant. Jag måste ju ha en lur lixom.
Linnéa har en experia men en sån vill jag inte ha.

Men en telefon ska jag ha.. Frågan är bara vilken??!!


Nu blire sängen. Upp tidigt imorron, jobb och som avslutning:  demensutbildning.

En sista sak.. Min Kamera funkar igen.. Wiiiiiiiee. Glädjeskutt in i sängen. Go natt

Kommentarer
Postat av: louise

Hej Stinan :) Du ja ska oxå köpa en, och ja gillar inte de där me att de inte är några knappar (mina fingar får inte ens igång en spishell) haha..



Men den jag vill ha just nu är:

Sony Ericsson Xperia X10 Mini PRO. Men vet inte om de är den Linnea har. Men om de är den, va tycker hon om den? Du kan väl svara i min blogg :)



Sen är ja lite intresserad av den där som ser lite mer ut som en gammal ericsson som är bra kamera på. Men man kan ju aldrig bestämma sig :)



Kram

2010-10-13 @ 14:19:38
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0