lördagens bravader

Jaaa jag hade jätte kul i Lördags.
Och jag och Linnéa hade det jätte mysigt och trevligt på Bolaget.
Men vi är inte riktigt nöjda med deras service och kocken.
Beställer man in en oxfilé för det priset så ska den vara top notch. Men det var det inte.
Och när vi skulle betala så fick vi inte tillbaka växeln.
Såklart att vi skulle ge dricks men det gör man efter man fått tillbaka växeln,
vi kanske inte tyckte dom var värda det dom fick.
Jag förstår om dom hade det stressigt, men det ska inte gå ut över gästerna.
Men men, vi fick mat som gick och äta, vi fick komma ut och snacka om allt möjligt och ha en trevlig stund.
Det viktigaste :)

Efter maten så gick vi till Kharma, med Johanna, Emmy, Sandra och Becca. Jag hade skit roligt där:)
Kvällen slutade på Munken. vi skulle inte gått dit egentligen men det är som vanligt,
man hamnar där ändå av nån konstig anledning :)
Fast det var kul. En mycket lyckad kväll.




Mys på bolaget





Dåren emmy beställde in en flaska skumpa för 700 spänn







späääänn då :)








Linnéa tog sin rullator och gick hem. HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0