kanelbullens dag

Idag går affärena+cafén plus på alla kanelbullar som köps.
Jag köpte med mej kanelbullar ifrån Brödboden och åkte hem till Tessan och Liam på en fika.
Själv fick jag vara utan, är ju inte så jätte förtjust i det.
Jag lånade med mej tre astrid lindgren filmer oxå. Pippi och Madicken :)




Jag är på övverasknings humör idag.
Så jag köpte en liten sak till Linnéa som jag vet att hon vill ha, jag hoppas det i alla fall :)
Jag älskar överraskningar,både att övveraska och att bli övveraskad.
Det räcker med så lite för att jag ska bli glad.
Att det står god mat uppdukat när man kommer hem,

eller komma hem med massa tända ljus i hela lägenheten,

eller varför inte en sak som jag så gärna velat ha :)



jag övveraskade mej själv oxå med en topp och en kjol till mej.
impulssköp and I LOVE IT :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0