jag ryyyyyyser

Fyyyy fan, vad äckligt det var när vi hittade larver i Gizmos pungchips påse igår. FY FAN.
Jag avskyr sånt där. Små kryp som larver, fästingar och äckliga små möss och stora feta råttor.
Jag ryyser i hela mej.
Det går bra med spindlar och ormar men inte andra små äckliga kryp.
Det låter ju som vi är skit äckliga. Förra året hittade vi larver i sängen och nu i Gizmos godis.
Men jag lovar, vi är ganska renliga av oss :)
Fast igår beslutade vi oss för att köra en storstädning snart. Städa ur alla skåp, garderober.. Ja hela rubbet.
För man blir ju äcklad av sånt där, då tror man att det kan finnas massa äckliga saker på andra ställen oxå.

Fast nu känns det som att både jag och Linnéa är så slutkörda. Vi stressar JÄMT och jag kommer nog dö av en hjärtattack pga inre stress. Det är hemskt. Men hur blir man av med det??
För man blir ju helt slut och inte orkar ett skit med saker här hemma.

Ja det är nått vi får klura på.

Är nu hundvakt åt Tessans hund Smulan. Så nu har vi 2 små jobbiga och energiska råttor här hemma.
Jag får dåre på dom.
Smulan är ju fortfarande valp så det är ju inte så konstigt att hon är busig men Gizmo blir helt galen och skit jobbig.
Står inte ut med han.
Vaknade av hans gnäll flera gånger i morse. Ni förstår att jag ville strypa han då va?
JAPP.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0