har du sett herr trattkantarell. bor i bogeskogen??


Nu är jag pigg som en nötkärna igen. Jag behövde nog den lediga helgen för att vila upp mej lite.
I Fredags åkte jag ut till Boge och har hjälpt Lena& Kurre med deras flygel. Dom målar om, förstår ni.
Dom har ett stenhus, jag kallar det för ett Gotlandshus men det är det inte riktigt, fast vi kan säga att det är det.
Så det ska skrapas, putsas och målas. Vilket tar sina lilla tid.
Så vi hjälpte dom i Lördags med det.
Duktiga vi :)
Sen på kvällen skjutsade jag Lena, Kurre och Linnéa till golfklubben, för dom hade höstmiddag med posten där.
Jag och Gizmo stannade kvar i Boge. Jag var livräääädd. Det var mörkt och läskigt :)
Det var inge bra på tv:n. Men då kom Marie och Tobbe och gjorde mej sällskap.
När Linnéa Lena och Kurre kom hem så spelade vi spel, upp till bevis.
Och jag blev förbannad för att det var ett sånt jävla allvar över spelet. Haha vad arg jag blev.

I går fixade jag med min pärla Nisse. Han luktar mögel, skit äckligt för det sätter sig i kläderna.
Så vi tvättade sättena och tvätta av han lite.
Egentligen är inte han min pärla. För jag tycker den bilen är skiiit äcklig och ful.
Men han rullar och det är huvudsaken :)
Sen gick vi i svampskogen och hitta så här mycket svamp :)



Så igår när vi kom hem åt vi smörstekta trattisar, fin fint.

Nu är den en nya vecka med nya händelser.
Hoppas det blir en bra vecka :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Boge City is the shiit :) Mkt fina svampisar ni hittat, du kanske kan avslöja ditt svampställe, eftersom jag är från Boge så borde jag få veta ;) till nästa år iaf :) Kraam

2010-10-11 @ 19:27:49
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: stina

Yeeeah, boge is tha shiit, verkligen :) Mysigare ställe kan man inte vara på :) Nää, jag avslöjar inte mitt guldställe för jag vill inte att nån annan ska dit och sno svamparna som jag ska ha :) Såklart ;) KRAAAAM

2010-10-13 @ 14:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0