")

EN BRA HELG
Oj oj. Kan inte riktigt förstå att jag lever idag:)
Men jag mår prima. Det var lite värre igår, då trodde jag att jag skulle dö, på riktigt.
Men det var det värt, för jag hade kul.

I fredags kom Tessan, Andreas, "jane" och jonki ponki hem till oss.
Vi sjöng singstar och hade helt enkelt en trevlig kväll. Men FÖR mycket av det goda blev de.
Jag drack mitt vin som gav mej avsmak igår, så igår drack jag drinkar och kom fram till att jag nog skulle bli bartender.
Jag är grym på att blanda drinkar :)
Johanna, Emmy och Becca var här igår sen drog vi ner till Kharma.

Tack tjejer för en trevlig helg :)

Idag som sagt så mår jag skit bra:) Ska hoppa i badkaret nu och ta en dusch, sen möta upp brorsan:)

LOVE LOVE LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0