06.10.10

Jag kom inte hem med nån jacka eller nån kofta igår.
Den som fick med sej en jacka hem var Marie.
Jag köpte en tvålpump, tandborste mugg, värmeljus och en topp.

Annars hängde jag med "Marie-Louise" hela dan igår. Vi hängde på stan, åt lunch på ringduvan,
tittade på Pippi på rymmen,
jag tvingade med henne till båten för jag trodde min moster skulle vara där ( men det blev en miss)
Ja , vi fick ju i alla fall motion av att springa upp för backarna, puuuh :)
Sen åt vi Tacos och såg desperate housewives ihop .

Idag ska jag jobbe, börjar klockan 12. Det är ingen rolig tid att börja jobba precis, men jag jobbar med Gunnis och då är det okej  :)

Innan dess måste jag åka till djuraffären för min lille hund fyller 2 år imorron :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0