-







Ser ni vad jag har gjort med mitt hår??
Klart ni inte gör för jag har inte gjort nån jätte stor förändring.
Jag fick ett ryck igår och bad Linnéa slinga mitt hår.
Jag hade ett gammalt paket med färg i badrumsskåpet, fråg mej inte hur länge det stått där :)
Men jag blev nöjd ändå:) Det syns faktiskt lite, lite uppljusning och lite fräschare.
Jag kan inte gå till frissan nu för jag väntar på min frissa som kommer i början av november.
Då ska hon få klippa till mej, sen ska jag gå till en annan frissa för att bli mörk igen. Thats my colour.
Jag trivs nog bäst som brunett, tror jag. Fast detta är oxå helt okej.
Behöver ju bara klippa av det slitna topparna.
Hoppas det går fort fram till den 6 november.


Jag kikade på maskerad kläder förut.
Va roligt det hade vart att gå på en riktig seriös maskerad och kunna lägga 400 på en dräkt.


Jag ska snart åka och slänga kläder på tippen, sen åka bort till Tessan och lämna hunden.
Hon har ju vart i Ullared så det ska bli kul att se vad hon har köpt.
Jag har faktiskt alltid tyckt det vart muppigt att åka till Ullared men jag kanske ska åka dit nån gång.
Programmet Ullared får ju en att tro att det bara åker dit muppar, men det finns nog en hel del normala människor där oxå och jag tror minsann man kan hitta en massa grejjer.
För dom har ju ALLT där har jag hört, så man behöver ju inte åka dit för att shopa kläder.

Ikväll ska jag jobba. Hoppas helgen går undan så jag får längta tills nästa :)

Kommentarer
Postat av: ellen

http://www.bodega.se/

2010-10-17 @ 18:54:26
Postat av: Anonym

där har jag vart inne :) Men tack ändå :)

2010-10-18 @ 13:11:53
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0