vill inte vara hundägare den här tiden på året

Och Gizmo vill nog inte vara hund den här årstiden.
Jag får seriöst draaa ut han och så går han i snigel fart när vi är ute.
Blir galen på han.
Jag vill ju iiiin så fort som möjligt.
Tänk då att jag är ute med han 4 gånger om dan, och på eftermiddagen måste jag gå en längre sträcka med han. Burr.  
Inte nog med allt regn som öser ner, det blåser ju så förbannat mycket här på Gotland.
Det gör ju vädret mycket värre.
Men nu undrar jag om ovädret är här och för att stanna.
Det är snöblandat regn och det blåser kanske mer än vanligt.
Huahua.

Förresten. måste köpa en ny kappa till Gizze.
Han har ju två, men dom är trasiga.
Å nej, jag klär han inte i kläder för att paris hilton gör det,
utan för att han inte blir lika blöt när han har en kappa på sig.




Men jag ska inte klaga. Jag är ju egentligen glad för att jag har min hund.
Han har ju ganska charmig. Speciellt när han sitter och tittar på tv med huvudet på sne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0