föttergos



Vilka gosiga va?

Idag har vi haft avslutning med demenscirkelngrupperna,
vilket är jätte tråkigt för det har varit så roligt.
Vi har haft roligt ihop, jag har haft roligt.
Och det är tråkigt att vi nu ska sluta när vi lärt känna varandra.
Jätte tråkigt. Så jag hoppas på att det blir någon uppföljning.

Min gulliga vän Lalla var med i en av de 5 grupperna och idag kom hon med dom här gosiga sockarna till mej.
Hon har stickat ett par till en annan tjej och då fick jag syn på dom, och sa att jag så gärna ville ha ett par.
Jag trodde det skulle dröja tills jag fick dom, men hon kan sticka snabbt hon.
Så som tack, eftersom hon inte vill ha betalt så ska jag köpa lite glögg och gott till henne.
Så nu lär jag inte frysa om fossingarna:)

Efter denna dag så skulle jag åka och hämta Gizmo hos Linnéas pappa.
Men jag fick inte upp dörren!!! Båda dörrarna har frysit till is!!
ÅÅÅÅ så trött på min bil just nu.
Så jag fick gå till jobbet för att vänta på Linnéa som kom så snällt efter ett tag och hjälpte mej att komma in i bilen.
Tänk om jag inte hade dej :) <3


När Linnéa kommer hem ifrån sin mormor så ska vi baka lussebullar. Mysigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0