20.11.10


igår var vi i Västindien hos Linnea , Mattias och lilla söta Tilde.
De bjöd på ur go mat och en bränd men mycket god smulpaj :)
Vi tittade lite på IDOL och ofta jag slösade 10 kronor på att först rösta på Olle.
Men sen när lill Weise åkte ut och när jag såg hur ledsen han blev så slösade jag ännu 10 kronor på att skicka ett litet förlåt sms som jag trodde skulle komma upp i den här textremsan. MEN tror ni de gjorde de??
Näää , va dåligt.


Idag ska vi åka ut till Boge.
Micke och Charlotta och vi ska bli bjudna på middag för att vi har hjälpt till med Lena och Kurres flygel.
Och Gizze har vart där ute sen i Torsdags kväll så nu börjar man få lite abstinens efter han.
Min lille snutt, som förresten snart kanske blir pappa (????)
HUUU. Tessans hund Smulan hade vi ju här hemma hos oss när hon löpte och efter hon hade löpt.
Och Gizmo var ju på henne , HELA tiden.
Så Tessan ringde igår och berättade att Smulan hade fått hängmage och stora tuttar.
Hon tror att hon blitt på smällen.
Och jag hoppas inte att det är så. Ingen av oss har tid att ta hand om små valpar nu.
Det är inga problem att bli av med dom inte. Antingen så säljer man dom och tjänar lite pengar. 
Eller så ger man bort dom till nära och kära i julklapp.
För jag har lärt mej att det man får kan man inte tacka nej till
:)
Så det är inget problem alls.
Fast, nu vill vi INTE att hon ska vara på smällen. Jag hoppas att hon har blivit tjock pga maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0