mamma. jag vill ha ;)



Mamma det här vill jag att du köper ifrån IKEA. Men jag behöver lite smak och råd nu.

kanske för stort?

HEMNES soffbord 1495 :-




LACK soffbord 299:-

Det finns ju ett mindre LACK bord. Men undrar om de blir för litet?



Varför kan inte IKEA finnas här på Gotland? Då hade det vart mycket enklare.



GODIS MIX glas 49:-

SKUBB förvaring med 9 fack 39:-
( 2 Styck )





Detta ska jag köpa själv ifrån Rusta. För Rusta har vi faktiskt här på GOTLAND.

Kanske ska satsa på en rund matta denna gång?










fin ljuslykta ifrån rusta.



Tavellister.
Vita eller svarta, de får vi se.


om jag måste erkänna så har jag lite svårt för Rusta.
Men dom har faktiskt mycket "bra att ha saker där." Och en hel del fina saker där oxå.
som matta och sånt tycker jag att man kan köpa där för mattor är sånt man byter ut efter ett tag.
Men detta får faktiskt vänta nu ett tag. För nu ska det SPARAS, Sparas och sparas.

Jag gillar inte att spara.
Men nån gång måste en lära sig.
Och nu är det på tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0