tät i kranen

Det känns som att min näsa börjar samla på sig massa snor och det känns som att hela jag kanske håller på att bli sjuk.
Hua hua. Linnéa har ju vart sjuk nu i en vecka, t.om mer än en vecka.
Så nu är det väl min tur för lite feber, förkylning och halsont.
Men det ska jag försöka sätta stopp för.
Jag ska snart rusa ner till grannen (affären) och köpa ingefära.
Och sniffa nässpray.
Har lixom ingen lust att vara sjuk nu, och absolut inte när jag är 3 ledig. noooo way.


Ikväll ska vi hem till mamma. Hon ska bjuda på mat och gärna på ett glas vin.
Är väldigt vinsugen och har vart det några dagar.
Men har lixom kunnat stå emot det och tänkt att på Torsdag, Fredag och Lördag får jag dricka vin. Jag måste kunna hålla mej tills dess. Och idag är det ju Torsdag. Jaaaa :)
Alltså tillåtet för mej att dricka vin.
Fint.





visst ser det himla mysigt ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0