skönt


Nu har jag legat i sjutton minuter och stekt i ett svettigt solarium, så skönt det var.
Det var jätte längesen jag solade så mitt bleka , finniga tryne behövde verkligen det.
En som jag jobbade med idag fråga varför jag inte duschade mej brun för.
Näääää, det har jag aldrig gjort och kommer nog aldrig göra heller.
Kommer ihåg när precis den där duschen kom ut på marknaden så att säga,
Då var det några tjejer som jobba i en butik som alla hade gått och duschat sig bruna.
Haha det såg rent ut sagt förjävligt ut.
Dom var inte ens bruna, utan oranga och helt fläckiga. Så nej, så vill jag inte se ut.
Och brun utan sol är inge för mej.
Då lägger jag hellre mej i en bakteriefylld värme "bädd" Och svettas. Skönt det :)

Snart kommer Ems hit.
Och innan dess ska jag göra lite mat. Ikväll blir det paj med oliver, soltorkade tomater, fetaost och lök.
Fasiken så gött det är.

Har ni julpyntat klart ännu då?
Det har vi. MEN ett stort MEN. vår fin fina julstjärna som vi hade i vardagsrummet förra året, gick visst sönder då.
Har jag inget minne av men Linnéa sa det !!!!!! Inget pynt i fönstret??
Det är katastrof. Men vart ska man handla de nu då?
Vi får väl ta och göra det imorron, innan jag börjar jobba. För en stjärna i vardagsrummet ska vi bara ha.
Så det så.





( inte den bästa kameran, precis )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0