punkt.punkt.punkt


Idag känner jag mej så jäkla depp och allt är så jävla tråkigt. jag har sån tråkig inställning till allt.


Men försökte hålla humöret uppe när jag och mina kurskamrater åkte ut till Hemse och När.
Studiebesök på ett demens dagcenter.
Sen åkte vi ut till Hattstugan, ett demensboende. 
Gud vad fint och mysigt det var på hattstugan.
Har alltid velat åka ut dit på studiebesök, och idag fick jag det.
När min mamma blir dement och jag inte orkar med henne så ska jag fixa så att hon får bo där.
Men det lär ju inte finnas nån plats, för det är så poppis, och det kan jag förstå.

Innan jag hade sett hattsugan. Hade jag en bild framför mej om hur det såg ut.
Ett hus som var format som en svamp.
:)

I morgon blir det storstäd på jobbet. Fy fan så jävla tråkigt.


Snart kommer mary hit. Tisdag ju,vilket innebär "hemmafruarnas kväll."


Kommentarer
Postat av: Linda

JA men precis! Ett riktigt mysmongo! :D

2010-11-02 @ 19:16:33
URL: http://www.lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0