planeringsdag

nyss hemkommen ifrån planeringsdagen.
jag gillar planeringsdagar och möten och utbildningar.
Och speciellt när man får massa god mat :)
Idag fick vi t.om gå och käka buffé på Leva. Jag har aldrig vart där förut. men gudarns så mysigt det va.

MER planeringsdagar och MAT.

Medans jag sitter och väntar på att Linnéa och gizze kommer hem så slog jag mej ner vid datan och snoka på fejjan och får se att nästan alla sverigebor snackar om att det snöar lite överallt i sverige.
Och då måste ju jag avundsjuka er litegrann och tala om att här på gotland, har vi inte sett en endaste snöflinga.
och så kan det väl förbli fram till jul tycker jag.

Idag kom linnet som Jonna skickade. TACK TACK TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0