nånstans därimellan

Just nu är jag inte alls på topp. 
Jag säger väl inte mer än så, jag tänker inte blotta hela mitt liv här.
Men ibland känner man ju så och det ska man få lov att känna.
Det kanske inte ens finns någon orsak.
Ja ja..
Jag vill iaf helst låsa in mej.
Slänga mej i soffan och fastna där och ha filmmaraton med Astrids filmer.
Samtidigt som jag mosar i mej ton med godis.
Och där i soffan kan jag väl få ligga några dagar och se hur jag mer och mer sväller upp till en ballong.
Sen kanske jag blir på topp igen, vad tros om det?

.....

Nää, det funkar ju inte. Jag skulle ju absolut inte må bättre av det. Men tänk OM, jag fick det.

Nog om mina problemas
Idag på staden handla jag lite klappar. INGET till mej själv. Känns lite jobbigt.
Men det får man ta, bara.
Sen lite julmyspys. Första advent på söndag joo.
Och så köpte jag äntligen mina ljuslyktor. Kommer bli så himla fint och mysigt.


Jag såg 24 timmar nu ikväll. Vilket pucko den där Runar tjockisen är.
USCH. Jag gillar han INTE.



snart : sängen, senare:  sove.
god natt och sov så gott.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0