efter jobbet


... Åkte jag ner till H&M en snabbis och hittade det här.
Behöver "vardags" kläder.

 

Ungefär en sån

 

Jag älskar tunikor.
med ett skärp i midjan och ett par strumpisar eller tajts under.
Jag hatar jeans nu förtin. Det ska vara mjukt och inte sitta åt :)

Sen handla jag jätte söta öronhängen som inte fanns med på H&M:s hemsida.
Men det är små silvriga rosetter med strass i.

Idag har ju jag städat på jobbet.
Jag och Catharina började klockan nio och kom ifrån jobbet efter kl tre.
Så under de timmarna har vi "bara" städat vår matsal
Puuuuh. Hatar att städa. Men nu är det gjort.

Nu ska jag börja me maten. broccolipotatispurjolöks Soppe och pannkakor

Kommentarer
Postat av: Linda

Oh den blommiga var ur tjusig :D :D

2010-11-05 @ 12:04:22
URL: http://www.lindaviberg.se
Postat av: Anonym

Ja jag gillar den:) Fin fin och skit billig :)

2010-11-08 @ 14:11:40
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0