Imorgon åker vi :D

I morgon åker vi till Sthlm :) Vi är så uppspelta och glada.
Lady gaga går på repeat här hemma och vi dansar och hare så himla bra.
I morgon när vi anländer till stockholmo så blir det shopping för hela slanten.
Från och med i morgon så är mitt köpstopp slut och jag är överlycklig.
Det har verkligen kliat i mina fingrar så fort jag har vart på stan.
Men jag har vart så duktig. Klapp på mitt huvve :)
På Lördag händer det stora som vi gått och längtat efter. LADY GAGA I GLOBEN.
Vilken känsla alltså och vilken lycka.
Jag är så GLAD :)



Jag hade ett ärende på bolaget förut och passade på att köpa detta rosé vin. Nu är det rosé vins dax.
Fast det är så kallt ute så tycker jag ändå att man måste ialla fall ta en flaska utav det:)
Det här är det perfekta vinet för en picknicks utflykt. Flaskan är av plast.
Och själva vinet är jätte gott. Det tycker jag att ni ska köpa, om ni tycker om Rosé.





NY. Säljstart 2010-03-24
Flagga Pink Pet Rosé 2009 (nr 6395)
Pris: 65.00

Land: Spanien

Alkoholhalt  13,0%



Färg:  Ljus, rödblå färg



Doft : Bärig doft med inslag av hallon, jordgubbar  och gräs


Smak: Torr, ungdomlig,bärig smak med inslag av geléhallon, jordgubar och gräs.



Användning: Serveras vid ca 8°C som sällskapsvin, till fisk- och kycklingrätter  eller sallader




Sötma=1
Sötma
Fyllighet=4
Fyllighet
Fruktsyra=9
Fruktsyra














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0