20 maj


värme, sol, tunnklädda , hetta , strålande väder, strålande människor som Njuuuuter av detta undebara väder.
Jag älskar sommaren. Jag hoppas den är kommen och att den inte ska nånstans för nu vill jag ta mitt första bad, inviga bikinisarna och bli brun och fin.
Jag hoppas vädret håller i sej till helgen. Håll tummarna.

Igår var vi på födelsedags kalas hemma hos Tobbe som fyllde 26 bast i tisdags.
Det bjöds på massa godsaker och trevligt folk.


Idag har jag arbetat hela dagen. Kom hem och satt en stund på ballen. Helt underbart.
Men jag är lite lite ledsen för att vi har eftermiddags sol. Skulle så gärna vilja ha förmiddags sol där.
Så om jag nån gång ska köpa en lägenhet så är det, det jag först ska kolla upp.
Dels för att solen ligger på och steker på sovrumsfönstret vilket gör det väldigt HETT och om man råkar vara lite bakis så är det hemskt att vakna upp av den där hettan.
Men oxå för att man kan sitta och äta frukost i bikini med solen på en. Härligt.




Är inte riktigt färdig med balle inredningen. Lite mer mys och lite mer blommor , SEN så är det färdigt.

Älskar de här krukorna. Super fiiina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0