utan min dator

Nu har jag vart utan min datta för länge. Alex tog den förra veckan och jag har inte fått tillbaka den ännu.
Fast jag får den nog vilken dag som. Men just det här att jag inte kan gå in och snoka. Det känns lite halv jobbigt.
;)

Så fort jag får tillbaka den , Lovar jag att det blir mer bloggande för min del.
Så lämna inte mej för alltid nu.

Nu är jag ledig enda tills på måndag. Jag hare bra jag.
Och den här veckan kommer bli så rolig känner jag.
Min storebror kommer i morgon.
Mamma fyller år på Onsdag. Då ska vi göra nått mysigt ihop.
Ida och Glenn kommer på Onsdag natt.
Lille lille Robin tar studenten på Torsdag.
På fredag passar vi på att ha studentmiddag när alla är här nere på ön.
Och på Lördag åker de hem.

Kommer bli skiiit kul.


Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0