suttonde maj


och Norges national dag :)



Idag har jag haft en riktigt skön sovmorgon. Har snoozat i några timmar.
Jag som brukar vilja stiga upp tidigt men jag behövde nog denna sköna sovmorgon.
Sen var det ut med Gizzen och då träffade vi på hans tjej Millan som är en LÖPANDE hund just nu :)
SHiiit tänkte jag.
Men min kille skötte sej och det blev inte såna trevligheter för dom inte.
Visst, jag skulle kunna para han men då ( URSÄKTA MEJ NU) .... skulle det bli små små hundar med gigantiska snoppar och ett extremt underbett. Haha. Tror inte folk skulle vilja ha de hundarna.
Men det är kul att Gizmo har en tik kompis som han har respekt för.
Då kan de leka och hoppa omkring.

Inget jukk för då blir hon arg då :)



Idag blir det min sista arbetsdag på min tuffa arbetsvecka.

Skönt att jag börjar kl två. Ska försöka få nått gjort idag.
Hade ju hoppats på mycket sol men solen är lite snål idag.
Bättre tur i morgon kanske :)


Ha en skön dag vänner.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0