längtar



Är så sugen på ett par hängselbrallor.
Det är jävligt snyggt, både på gravida och på icke gravida kvinnor :)


Vi får se vad jag hittar på Fredag när vi åker till Sthlm för att shoppa shoppa shoppa.
Fan vad jag längtar.
Både till shoppingen och till Lady Gaga :)
Jag behöver verkligen fylla på min garderob nu med allt möjligt.
Har ju inte shoppat på.. ja, jag vet inte hur länge.

Jag vill ha :)
En vårjacka
Ett par nya converse
En ny väska
Klänningar
Toppar
Tights
Jeans
Sandaler
Bikinisar

+ lite till.

Får bara hålla tummarna på att man hittar något. Kanske kommer hem helt tomhänt :(
Men annars så kommer vi ju hem glada över att vi fått gått på Lady gagas konsert.
Ska bli GRYMT :)


Bror, store bror ringde mej idag och lekte Carl-Gustav
( inte kungen utan en som bor i Västervik, jag tror nog alla v-vik bor vet vem han är )
Jag blev ialla falla livrädd. Haha men det var jävligt kul :)
Och han berättade att han oxå ska till Sthlm ihelgen , men vi kanske inte hinner ses :(
Hade vart väldigt kul att få träffa han en stund. 
Saknar han ganska så mycket så skulle bara vilja ha en kram av han om vi inte hinner med en längre träff.
Men vi får se vad som hinns me.


Kommentarer
Postat av: Lousie

FYY FAAAN. Ha såååååå jävla rackarns bajsa kul i Stockholm.. Åhhhhh ja vill oxå se Gaga!!!!! :( Avis !?!?!?! :) JOOOOO..... Förväntar mig MASSA bilder på henne här i din blogg sen :) Kraaam

2010-05-04 @ 04:10:28
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: stina

Jaaag förstår att du är sååå jävla avvis. för jag tror det blir en jätte cool och ball konsert som man nån gång i livet bara måste gå på:) Men, Linnéa sa igår att man inte får fota på en del konserter :(?? Men då får jag ta lite smyyyg kort :) När kommer du till öen ?? Kraaam

2010-05-04 @ 08:07:13
Postat av: Louise

Nej så är de, och de är faaan stört.. Men vill ju ha bildbevis.. Ja va på en trubadur me en norsk o en svensk för ett tag sen, då fick man inte fota... O så stora är dom inte, så ja fattar inta va poängen är!?



Ja kommer hem den 8 juni :D Då får vi se till att ses någe mer än på ICA :)



Ha en toppen helg o hälsa Linnea

Kramar

2010-05-05 @ 03:39:30
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: Tobbe | Tävling om parfymer på bloggen! :)

Hejsan! :) Hur är det med dig? :)



Jag har en tävling på bloggen om parfym, Var med du med?



Här är länken: http://tobbees.com/2010/may/tavling.html#comment

2010-05-05 @ 04:48:30
URL: http://tobbees.com
Postat av: Stina

Eller hur. alla vill ju ha bildbevis. Så vi får se, men som sagt, jag kan ta några smyg kort :)

Va roligt:) Då får vi ses då tycker jag:)



Kram på di och ta hand om dej i norske landet

Jag ska hälsa henne:)

2010-05-05 @ 08:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0