Lady gaga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag kommer nog aldrig glömma den 8 Maj 2010 när vi satt där på globen och väntade på Lady Gaga och hon började sjunga en av mina favorit låtar " dance in the dark"
Jag fick gåshud över hela min kropp. Det var en sån härlig känsla jag fick.
Och hon var så bra live och så himla galen.
Hon bjöd på något så häftigt som jag inte tror någon annan artist kan slå.
Jag är inte ett stort fan av henne precis men jag gillar henne, jag gillar henne för att hon är så speciell och för att hon gör såna bra och konstiga låtar. Hon är cool.


Jag funderar på om man kanske ska åka till Malmö när hon ska uppträda där den 19 November :)
Kanske.. Och ni som gillar henne, köp biljetter och ÅK DIT.
Det är värt vartenda öre kan jag lova.
Nu var det ju Snälla Linnéa som bjöd mej på biljetten. Tack snälla du :)

" do you think im sexy? "
Haha.

 

 

Tack tjejer för en rolig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0