helgen


helgen som var gick fort. Sa bara swiiiisch så var det måndag igen.
jag har haft en helt okej helg med lagom sol. Hade velat haft mer, men man ska ju vara glad för det lilla man får.
I fredags hade vi bara mys hemma. Hade inga planer, var ap trötta efter jobb och ville bara tare lugna och dricka vin. Linnéas pappa kom förbi, han väntade på en kompis.
Kompisen kom och de fastnade här :) Men de gick ner på krogen till slut. Vi gick med dom och förbi malla som hade mamman på besök :) mys mys.

I lördags ville jag upp tidigt för att åka och sola. Men jag var lite för trött så jag hade sovmorgon.
Sånt där kan jag få lite ågren för. Nu var det inte så jätte fint väder. Tror inte jag skulle haft nån ro i min kropp att bara ligga där och försöka bli brun. Det ska vara varmt och bränna lite om jag ska sola.
Men när jag är ledig så vill jag göra saker och jag vill passa på medans jag är ledig.
Men det finns fler såna lediga dagar här framöver. Vi fick lite sol på nosen på eftermiddagen.
Jag , Linnéa, Emmy och Maria åkte ut till Hällarna med grill och kylväska.
Vi hade mysigt och grillade. Drack vin i solen, såklart.
Sen åkte vi hem till oss och satt på ballen hela kvällen. lika mysigt det.



Igår var det segt kände jag. Jag hade helst velat sova hela dan.

Men Johanna kom hem till oss.
Hon jobbade på Nyans förut som frisör. Den bästa frisören, enligt mej och många andra.
Men bor nu i Sthlm. De tar 800 spänn för en klippning där.
Hon jobbar med några av sveriges bästa frisörer. Så ja, hon är grym.
Jag klippte mej inte denna gång för jag var ju nyss hos frissan. Synd för mej :(
Men hon kommer ner till Visby i sommar och kanske ska jobba på en salong då en vecka.
Och då ska hon få slänga i lite färg i mitt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0