god kväll & god natt


Ursäkta för dålig uppdatering.
Igår var vi trötta efter en intensiv helg och idag började jag tidigt och slutade sent så nu måste jag hoppa i säng för jag är helt DÖÖÖÖD.
Men imorron kommer bilder och info om helgen.

Har klippt mej idag btw. Jag blev jätte nöjd :)

Måste berätta lite snabbt om idag.
Jag åkte ner på Öster. Ska parkera , men tjejen i bilen bredvid pekar bak på min bil. Jag fattar nada, men så kliver hon ut och jag öppnar dörren.

Tjejen: Du, har du sett där bak?
Jag: Nä, vaddå?
Tjejen: Ja, du har fått punka....


PUNKA!!!! och jag har inte ens kännt det eller sett det??
Åker till Macken där en kille hjälper mej. Han måste tro att jag är världens största pucko.
Jag tyckte ju att jag kunde åka hem med den där punkan. Men det är nog inte så värst smart.
Så han fick bya till reservdäck. Så nu har jag det och ska försöka hitta några billiga däck.

Ibland HATAR jag bilar , jag hatar att lägga ut pengar på dom.
Men ibland kan jag oxå ÄLSKA bilar. Dom kör mej dit jag vill.



Så nu har jag fått berätta det och nu kan jag nog få sova gott, hoppas jag.
Det hoppas jag att ni oxå får.

God natt mina vänner



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0