dagens äckligaste


Jag och Gizmo var ute och gick på strandpromenaden.
Han gjorde det han skulle, ja ni vet, kissa några tusen gånger och bajsa en gång.
Jaja. Då var det klart tänkte jag och gick mot bilen.
Men vad tror ni inte han gör då?
Han sätter sej och skiter en gång till.
Och vad gör jag? Ner i handväskan för att leta efter en bajspåse. Men hittar ingen.
Och folk ser ju detta så jag kunde ju inte låta det vara kvar. Så jag tar en liten liten servett och plockar upp med.
Sen får jag ju gå en liten bit med det där bajset i handen tills jag hittar en papperskorg.
Och så kom lillebror Robin.
Han fråga ju vad jag höll på med.
Ja.. Ganska äckligt tyckte jag. Men vad gör man? Om man inte plockar upp hundbajset så får man ju böta.

Så man kan ju säga att jag har gjort en god gärning. Genom att städa efter mej på Visbys gator ;)

Har Vart och köpt blommor till ballkongen idag. Tyvärr var det inte många blommor som såg så fina ut.
Annars finns det många fina färger på pensèer där. Och det är billigt.
De har mer blommor än vad Lindhs har. Men ack så vissna det var.
Men jag fick med mej några blommor hem, så ikväll ska det planteras och sen ska vi inviga ballen med vin.
Bilder kommer:)



Just nu funderar jag på vad jag ska laga för mat.
Ska ju äta själv så det får bli något enkelt. som kanske raggmunkar :)
Det får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0