aldrig mer shell


Jag måste få berätta lite kort om mitt härjande inne på macken shell.
Jag skrev ju i ett inlägg om min punktering?
Ja, sen så ringde en kille från macken till mej och sa att det inte var någon idé att laga mitt punkterade däck för i det däcket satt en spik. Så han fråga om han skulle beställa ett nytt däck och jag vet väl inte riktigt vad jag sa, men gick tydligen med på att han skulle beställa ett nytt däck.
Han sa att jag kunde komma in dan efter men kunde inte då så jag åkte in där två dar efter detta med punkteringen. Hade med mej Marie.
Jag gick fram till killen i kassan och det var ju han som hjälpte mej att byta till reservdäcket.
Så han kom ju ihåg mej. (inte så konstigt )
Jag berätta då att jag ville att dom inte skulle beställa något däck till mej för Linnéa vet någon som säljer billiga däck.
Okej.. Han gick in för att hämta däcket. men på min fälg så satt ett nytt sprillans däck.
Jaha.. jag började dividera med dom där och ja, skämde ut mej nog litegrann. Men det bjuder jag på :)
I alla fall. Jag betalar de här 606 spänn ellet nått sånt för ETT DÄCK.
Jag säger bara de.. Bilar!!!
Kunde köpt en klänning, eller ett par skor, eller kanske två bikinisar..
Nä, de 600 fick jag lägga på ett däck.
SURT!

Och det jag vill komma till är att en vän till mej har börjat träffa en kille.
Och vem är inte killen då?? JO han på macken.
Han berätta ju om det här för henne och hon visste ju om att jag fått punktering så hon fatta ju att det var jag :)

Haha.

Hade vart roligare om ni vart där :D


Hädan efter är det Linnéa som sköter allt med min bil.
Jag kan tanka den, städa och tvätta den. Inget mer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0