vårvärme


Åh vad härligt det är att vakna upp av skinande solsken.
Jag har tagit en liten morgon promenad med Gizmo och det är verkligen jätte härligt. Varmt vårväder. I love it.
Så idag ska min dag innehålla promenader, promenader och promenader i solen:)
Jag börjar bli snuvig. Bara jag inte blir sämre och får influensan som alla andra har haft nu.
Men jag lever på mitt nässpray. Bra skit.



Ikväll blir det soppkväll hemma hos Maggan och Jonna.
Ska bli spännande att se vad de ska bjuda på för soppa och dess tillbehör :)




Lite bilder från i lördags kväll.
Alkohol kväll hemma hos Emmy. Maria var där. Senare kom Marias kompisar.
En lugn och trevlig kväll som slutade med att vi låg i sängen kl 03.00 fast vi aldrig var ute. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0