våffeldagen



Hundar är verkligen som barn ibland. Om de vägrar att äta maten så får man locka dom lite med nått gott som de tycker om. I en hunds fall så är det ju "människo mat." Då äter de upp minsann.
Dom hinner knappt tugga, utan sväljer en hel kotlett i ett nafs.
Min lilla jycke är väldigt dålig på att äta sin egen mat. 
Och man får se upp me "människo maten" för man vill inte ha en tjockis hund inte.


Tycker om nappar me?
Jag har då alltid sagt att det är nått speciellt med den här doggen.






Idag är det ju våffeldagen för er som inte missat det :)
och vet ni då? Jag älskar verkligen våfflor med grädde och sylt. Men jag har inget våffeljärn!!
Visst är det konstigt?
Så jag är lite ledsen idag för att jag inte får några våfflor på självaste våffeldagen.

Se så smarrigt det ser ut. Det vattnas i munnen på ma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0