solsken och ledighet

Vad härligt det är med en ledig dag och ännu härligare med en solig ledig dag.
Jag har lite vårkänslor. Härligt härligt.
Mycket som är härligt känner jag :)

Men idag har jag många måsten känns det som.
Jag måste plocka bort ALL tvätt som hänger ÖVERALLT i hela lägenheten. På gardinstången, på stolar, på elementen. Och ändå har vi en tvättställning som är övertäckt av tvätt.
Hur sjutton kan man ha så mycket tvätt?   Jo vi kan :)
Jag måste åka och handla. Eller måste , måste jag väl inte. Vi brukar inte ha ett ekande kylskåp ( Två matälskare KAN bara inte ha det :) ) Men lite påfyllning behövs.
Fylla på olja på bilen. Usch det är inte min grejj men det är ett måste.
Och ett måste som jag redan har gjort: Jag har Samlat ihop alla lösa recept och satt in dom i en pärm.
Det är skönt att få det gjort för de låg utspritt i nästan alla våra köksskåp.
Men nu tror jag Linnea blir glad på mej för att jag har gjort det :)


puss på er och hoppas ni får en härlig dag ute i solen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0