vakthunden


Våran nya inneboende Taco


Linnéas paps, lillebror och Vonna är just nu på resande fot ner till Paris.
Så då får vi vara hundvakt åt gamle Taco. Världens snällaste.
Han puffar på en när han vill ha uppmärksamhet.
Men är inte så rolig att gå ut och gå med. Han drar ju lätt omkull mej.
Jag tror att han tycker det är tråkigt när inte terroristen är hemma (Gizmo).
Han är ute i Boge , för jag tycker inte det är så jätte roligt att åka hem på min lunch för att gå ut med han.
På lunchen måste man få ro och föda så man överlever.
Och eftersom både fru och herr Werkelin är lediga så kan dom lika gärna ha han där ute.
skönt för mej , jobbigt för dom ;)



Nu tror jag att gamlingen måste ut och göra sina behov.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0