love puppies


Idag har vi storhandlat allt ifrån bilrondeller till mat.
Vi köpte ett par gardiner till köket för nu är jag jävligt trött på dem röda vi har där.
Jag vet!!! Röda gardiner ända in i Påsk?? Men dom är faktiskt inte julgardiner.
Utan de här är röda med vita mönster på.
Men nu känner jag att de röda har gjort sitt och vill nu ha in lite vår.
De är inte de finaste gardinerna men de duger ett tag, typ en månad ;)
Dom är limegörna och turkosa och de är mina favorit färger.

99 :-




Jag ska berätta en hemlis. Vi har fortfarande julblommor framme. Haha Julstjärnor.
Jag väntar på att dom ska dö, men De vill inte döööö. Så jag får väl ta och kasta ut dom då :)
är på tiden nu.


Min snälla arbetskamrat hade mej sej påskris till mej idag. Så gulligt av henne.
I helgen plockade jag påskris i Boge och  tänkte att jag och Linnéas mormor kunde dela på det men hon ville ju ha all påskris så jag fick inget. Haha.
Hon är rolig hon.
Så jag har påskpyntat lite idag. Med ris och fjädrar. Det räcker så tycker jag.



Och vet ni?? Jag har träffat en helt underbar liten puppy idag.
Tessan var och hämtade sin lilla smulan igår på fastlandet.

Se så sjukt söt hon är.
En blanding mellan chihuahua och jack russel.

Hopp hopp :)



Lite suddiga bilder, men det är inte lätt att få ett bra kort på en livlig liten puppy :)
Jag smälter juuuu. Vill ha en till. Tänk när Gizmo var så där liten.
Han var så underbar, kan man ju inte säga nu precis. haha. Nä då, han är så mysig så.
men det skulle ju inte va helt fel att ha en till. En långhårig vill jag ha.
Fast det räcker med en. Så jag får väl åka till Tessan när jag blir sugen på en till :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0