sol.mys

TACK Marie för en mysig dag med dej i solen. Kaffi på bakgården och lite solsken i ansiktet.








Marie är en duktig tjej





































Gizmo vill vara större än vad han är.



Maries tuffa och sköna tretorn.

Konstig gran ??



Vi åkte till MAXI och hämtade ut Maries nya brills. As coola. Men inte på mej :)



Fick hem kläderna ifrån H&M. Ett sött linne. En blå kofta. Passade perfekt.





En Jumpsuit som passar perffa till sommaren. Finns i leopard mönstrad och svart. Men randigt passar mej bäst. Har fått dille på randigt :)





Linnéa köpte ett par shyssta badshorts.






Taaaddaaa här är min Nisse :)

Igår började han lukta väldigt mycket bensin. Så Tobbes far öppnade huven idag och såg att bränsleslangen var sliten och höll på att gå sönder. Vilken tur att han tittade för jag själv skulle aldrig få för mej att öppna huven inte.
Och då hade bilen börjat brinna!! Läskigt. Så nu är jag på jakt efter en bilmekaniker.
Får fortsätta letandet imorron.


Mammsen kommer snart och hämtar mig.
Soppa hemma hos Magg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0