läsningpådass


När man sitter på dass kan det vara bra att ha något att läsa, ifall man fastnar där inne :)
Ha en damrummet bok bredvid toaletten.
Då kan du få dig ett gott skratt.


Agatha Christie sa:
"Det bästa en kvinna kan göra är att gifta sig med en arkeolog, för ju äldre hon blir desto mer intresserad blir han."

Dawn French sa:
"Jag tycker män är väldigt roliga. Om jag hade en sån där sak som dinglar fram i byxorna,
så skulle jag sitta hemma hela dagarna och skratta åt mig själv. "

Gipsy Rose Lee sa:
"Jag har allt jag hade för tjugo år sedan, allt är bara lite längre ner nu."

Magdalena Forsberg
sa hon i sportnytt
" Jag kände att jag aldrig haft ett så bra skjut på flera år"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0