läkarbesök




Besöket hos dr Uggerud igår gick ju bra.
Nu har jag fått det gjort och kan andas ut igen. Jag var så rädd och nervös, men det såg fint ut och allting var bra.
Vilken tjej gillar att sätta sej i den där stolen och blotta sej? Det är nog ingen, hoppas jag.
Men det är ändå viktigt att gå och kolla sej nån gång ibland och det tycker jag att alla ska göra, fast det är jobbigt så känns det bra efteråt.
Men kunde han hjälpa mej med mina mensbesvär?
Det vet jag inte ännu. Han gav mej minipiller och dom var skit bra enligt han.
Men mamma berätta igår att jag redan har testat minipiller när jag var yngre och då blödde jag som en tok.
Fast jag blöder hellre mycket än att ha så ont. Så jag får ta och testa det här nu och se om det funkar på mej.
Dom kanske är skit bra som han sa. Vi får la se.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0